Snapchat в маркетинга? Защо не!

Целта на всяка content marketing агенция е да създаде не просто съдържание, а качествено и атрактивно такова. Подбрахме няколко кратки съвета, с които да насочим вниманието на компаниите, които все още не знаят как да извлекат максималното от агенцията, с която работят.Snapchat - с над 100 милиона дневни активни потребители, това е една от най-бързо растящите социални мрежи. За сравнение Twitter отчита по 320 милиона активни потребители, но за месец.

5 съвета за успешна работа с content marketing агенция

Целта на всяка content marketing агенция е да създаде не просто съдържание, а качествено и атрактивно такова. Подбрахме няколко кратки съвета, с които да насочим вниманието на компаниите, които все още не знаят как да извлекат максималното от агенцията, с която работят.

На горещия стол: Анита

Отскоро в офиса ни се подвизава нов дизайнер. Идваща от пъстрия и безгрижен свят на детските анимации, сега Анита се сблъсква с нашата сурова действителност, изобилстваща от крайни срокове и клиентски изисквания. Това обаче не ѝ пречи да бъде най-позитивният човек в офиса и да ни залива с лавина от тъпи вицове. А освен това ни впечатли със способността си да свири на укулеле (Google it!).

Ако още не сте позиционирали бранда си в Twitter, време е да го направите.

Twitter е една от най-популярните социални мрежи, в която на ден се появяват по 500 милиона нови туита. Отличава се с лесна навигация и бързина на достигане до голям брой аудотория. От гледната точка на бизнеса, Twitter може да осигури допълнително съдържание и по-голям трафик към сайта. Twitter е интересен с това, че ви кара да селектирате най-интересната информация, която искате да споделите, в рамките на 140 символа..

На горещия стол: Павел

Раждането на чисто нова позиция ни донесе и чисто нов човек в екипа. Вече ти представихме с 3 ненужни факта Павел, който решава да остави зад гърба си облачната и богата на качествено уиски Шотландия, за да се превъплъти в нашия първи sales person. Освен за намирането на клиенти, той се грижи за настроението в офиса чрез заразителния си смях и честите изблици на черен хумор. Виж какво ни сподели Павел в това кратко блиц интервю:

3 основни стъпки за успешна комуникация в Instagram

Въпреки тоталната доминация на Facebook в България по отношение на маркетинга в социалните медии, нарасналата популярност на Instagram бавно, но сигурно превърна платформата във все по-използван канал за комуникация на брандове от всякакъв вид и мащаб. Увеличаващият се брой активни потребители пък създава още една възможност за качествено достигане и ангажиране на потенциални клиенти, стига да знаеш как да постигнеш този резултат. В качеството си на content маркетинг екип и активни user-и, решихме да ти подскажем три фундаментални стъпки, които стоят в основата на успешната комуникация в Instagram.

Инфографика: „Защо България е топ дестинация за холандските предприемачи“

През април, специално за Посолството на Кралство Холандия, създадохме инфографика на тема "Защо България е топ дестинация за холандските предприемачи", като за целта използвахме данни от Global Entrepreneurship Report и други източници. Дори и да не си холандец, в нея можеш да намериш много полезна информация за българската бизнес среда и нейните основни предимства.

На горещия стол: Олаф

Днес в рубриката „На горещия стол“ ни гостува Олаф – един от основателите на TriplePro, който преди 2 години по необясними причини решава да дойде в София и да създаде това, което днес наричаме TriplePro Bulgaria. Виж какво ни сподели той набързо между работните ангажименти и гейминг сесиите си:

На горещия стол: Теди

Тази седмица дойде ред да си поговорим с един от отговорните фактори в TriplePro – нашият general manager Теди. Наред с организацията на работния процес и комуникацията с клиенти, тя има и нелеката задача да се справя с постоянните емоционални изблици на криейтив екипа ни, за което сме признателни. Ето какво ни сподели Теди:

3 content маркетинг съвета за начинаещи

Сложните маркетинг стратегии и големият брой комуникационни канали, чрез които разпространяваш посланието си невинаги имат пълния потенциал да отведат бранда ти в правилната посока. За никой не е тайна, че ерата на push маркетинга свърши – поне за момента.

На горещия стол: Елена

В седмицата след рождения ни ден, дойде ред да си поговорим с един от доайените на TriplePro Bulgaria. Елена е на борда от цели две години и понастоящем е човекът, отговарящ за присъствието на клиентите ни в социалните медии.

На горещия стол: Петър

Неведнъж сме споменавали за саркастичната атмосфера в офиса ни, а сега те срещаме с един от основните виновници за нейното съществуване. Петър e нашият графичен дизайнер, когото може би познаваш от проекта Colorbones..

Запознай се с клиентите ни: Callista

За нас като агенция, създаваща бранд истории, винаги е интересно, когато се сблъскваме с клиенти, чийто таргет е ясно сегментиран – това ни дава възможност да изучаваме неговите особености, неговия начин на комуникация и в крайна сметка да се научим да говорим на неговия език.

НА ГОРЕЩИЯ СТОЛ: ХРИСИ

Следващият член на екипа, който събра смелост да седне на горещия ни стол, е нашият арт директор Хриси. Малко преди да се оттегли от офиса и да загърби за известно време дизайна, за да изпълни майчинския дълг покрай предстоящото раждане на второто си дете, тя даде това кратко блиц интервю.

Какво представлява инициативата Hidden Cash?

През лятото на 2015-та година взехме импулсивното решение да прегърнем каузата на Hidden Cash и да я развием в рамките на София. През определени интервали от време, из централните улици на града надничаха цветни пликове със съдържание 50 лв. Решихме да добавим и благотворителен елемент - с всеки намерен плик да даряваме еквивалентна на съдържанието му сума на неправителствена организация, изцяло по избор на търсача. Главната ни цел беше даването на гласност на различни кампании и каузи и насърчаването на младите хора да вземат активно участие в тях.

ИНФОГРАФИКА: Защо да инвестирам в content маркетинг?

Създаването и разпространението на маркетинг съдържание се утвърди като съществен елемент от техниките за достигане до потенциални клиенти, както в глобален, така и в европейски мащаб. Отчитайки тази тенденция, екипът ни създаде инфографика, показваща ползите, които твоят бизнес може да извлече чрез методите на content маркетинга.

НА ГОРЕЩИЯ СТОЛ: ВИКИ

Вече те запознахме във Facebook с най-новия член на екипа ни - Вики, а сега е време да ѝ отделим малко повече внимание. Тя е нашият Junior Operations Planner и се нагърби със задачата да помага в овладяването на хаоса в редиците ни. Вики е и първият участник в нашата нова рубрика, специално за която сподели шокиращи подробности от своя професионален и личен живот.