5 съвета за успешна работа с content marketing агенция

Целта на всяка content marketing агенция е да създаде не просто съдържание, а качествено и атрактивно такова. Подбрахме няколко кратки съвета, с които да насочим вниманието на компаниите, които все още не знаят как да извлекат максималното от агенцията, с която работят.

Бъдете готови да поемате рискове

Позволете си да мислите out of the box

Повечето компании предпочитат да се придържат към определен стил и тон, за да избегнат всякакъв риск. Доверете се на вашата креативна агенция, която ще ви изкара от рамките на скучното и клишираното. Позволете й да включи нови стилове на комуникация, а защо не и да организира събития, които да дадат добавена стойност на вашия бизнес. Не се страхувайте да правите промени. Дайте шанс на агенцията да тества разнообразно съдържание, с което да усъвършенства кампаниите с цел подобряване на резултатите.

Изберете един лидер, отговорник за проекта

Вярвайте на вашите творчески партньори

Всеки творчески проект съдържа голяма доза субективизъм в себе си. Хората могат да реагират на проблемите по време на работния процес по различен начин. За тази цел трябва да има човек, който да управлява процеса на достигане до финалното решение. Изберете човек от компанията, който да проследи целия проект – от първоначалните му цели, до разработката му чак до финалния етап на осъществяването му. Лидерът има за задача да събира и всички обратни връзки, които постъпват, както от самата агенция, така и от вашия екип.

Поставете ясни цели

Бъдете готови да приемате корекции по тях

Данните, които споделяте, могат да бъдат най-добре структурирани в брифове, които агенцията ви ще получи. Най-добрите брифове са прости, ясни, добре обмислени. Поставете си реални таргети на база пазара, размера на бизнеса и целта ви. Добрата content marketing агенция ще разгледа подробно вашия бриф, ще си позволи да зададе въпроси, да постави под съмнение някои ваши виждания и ще ви посочи работещи решения.

Имайте търпение

Стремете се към дългосрочни резултати

Работата с маркетинг канали изисква време. Резултатите от кампаниите, които вашата агенция ще реализира, не могат да бъдат видими на мига, сега и веднага. Всички активности, които се осъществяват, трябва да са част от плана за дългосрочно развитие на компанията ви. В този смисъл времето за достигане до желаните ефекти може да бъде от няколко седмици до няколко месеца. Дори и да пресирате агенцията си, това няма да забърза резултатите. Не забравяйте, че има дори и техническо време, в което кампанията трябва да се случи. Не бъдете неоправдано настоятелни.

Осигурете бърза обратна връзка

И комуникирайте честно и често

Маркетинг пазарът предполага динамично развитие, без значение в коя сфера се развива вашата компания. Колкото по-лесно и бързо комуникират агенция и компания, толкова по-добри резултати могат да се очакват. Много е вероятно бизнесът ви да се променя по-стремглаво, отколкото самите вие сте очаквали. Ако не информирате content marketing агенцията дори и за най-малките детайли, тя няма да може да отреагира адекватно на случващото се в бързия свят на социалните мрежи.

Ако все още не се открили правилната за вас агенция, ако сте готови да се впуснете в интересен, динамичен и гъвкав креативен процес на работа, не се колебайте да се свържете с нас на info@triplepro.bg

Share this post

Comments