3 content маркетинг съвета за начинаещи

Сложните маркетинг стратегии и големият брой комуникационни канали, чрез които разпространяваш посланието си невинаги имат пълния потенциал да отведат бранда ти в правилната посока. За никой не е тайна, че ерата на push маркетинга свърши – поне за момента. Сега всичко, което има значение е качествената и смислена връзка с клиентите и поставянето на фокуса върху тях. Виж три прости правила в тази посока, които следваме ние в TriplePro:

  • 1. Oпознай (наистина) своя идеален клиент: Създаването на релевантно и интересно съдържание е невъзможно ако нямаш представа кой е готов да се обвърже с твоето послание. Опитай се да изградиш идеален образ на потенциалните клиенти на бранда. Кои са те, от какво се интересуват, как реагират на споделеното съдържание (както онлайн, така и офлайн).

  • 2. Създай автентична бранд история: На съвременният потребител му писна от заблуждаващи рекламни трикове. Колкото по-открит си по отношение на продукта или услугата, която предлагаш, толкова по-лесно ще е да спечелиш лоялността на клиентите си в дългосрочен план.

  • 3. Съобрази посланието си спрямо канала на комуникация (а не обратното): Буквалното копиране на съдържание от една социална медия в друга е грешка, която не бива да правиш. Адаптирай начина на комуникация спрямо спецификите на различните канали и резултатът ще бъде значително по-добър.

    И така, в крайна сметка в основата на content маркетингът стои разпространяването на информативни и ангажиращи послания. Нашият опит показва, че правилното съдържание има потенциала да накара аудиторията ти да се влюби в историята на твоя бранд. Готов ли си да я разкажеш?

    Искаш да си поговорим за content маркетинг? Свържи се с нас!

    Share this post

    Comments