3 основни стъпки за успешна комуникация в Instagram

Въпреки тоталната доминация на Facebook в България по отношение на маркетинга в социалните медии, нарасналата популярност на Instagram бавно, но сигурно превърна платформата във все по-използван канал за комуникация на брандове от всякакъв вид и мащаб. Увеличаващият се брой активни потребители пък създава още една възможност за качествено достигане и ангажиране на потенциални клиенти, стига да знаеш как да постигнеш този резултат. В качеството си на content маркетинг екип и активни user-и, решихме да ти подскажем три фундаментални стъпки, които стоят в основата на успешната комуникация в Instagram.

  • Цел

    Въпреки ограниченото като тип съдържание (почти изцяло визуално), Instagram предлага различни възможности, затова е важно да си наясно с крайната цел, която искаш да постигнеш. В зависимост от сферата ти на дейност, целите на комуникацията ти могат да бъдат: изграждане или подобряване на онлайн имиджа на бранда; представяне на продукти или услуги; представяне на екипа ти и отразяване на събития; реализиране на продажби; различни комбинации между изброените. Наличието на конкретен резултат, към който се стремиш, ще ти помага да откриваш недостатъците в Instagram комуникацията си и в крайна сметка да намериш правилния за теб подход.

  • Таргет група

    В случай, че нямаш представа дали потенциалните клиенти на бранда ти са потребители на Instagram (или поне част от тях) – време е да разбереш. Ако отговорът е отрицателен, бъдещето ти в тази социална медия не е особено розово. Ако обаче е положителен, отдели време да проучиш тяхната активност – какво съдържание споделят, какво съдържание харесват, какви хаштагове използват. Именно хаштаговете и тяхното внимателно подбиране може да изиграе решаваща роля, особено при по-дефинирани таргет групи, които използват утвърдени и специфични тагове.

  • Качество

    Във връзка с предишния параграф, важно е да знаеш, че повечето от активните потребители споделят качествено съдържание и държат на него, така че скучни снимки или видеа, както и такива с лошо качество, със сигурност ще бъдат подминавани с бързо скролване, докато не потънат в дълбините на feed-а. За да предотвратиш този негативен сценарии, стреми се да поддържаш определен визуален стандарт и да следваш ясна концепция във всеки един пост – последователите ти със сигурност ще го забележат и оценят.

    Ако обаче искаш да достигнеш следващо ниво и да оставиш Instagram акаунта на бранда си в ръцете на екип от професионалисти, не се колебай да се свържеш с нас на info@triplepro.bg

    Share this post

    Comments