Snapchat в маркетинга? Защо не!

Snapchat - с над 100 милиона дневни активни потребители, това е една от най-бързо растящите социални мрежи. За сравнение Twitter отчита по 320 милиона активни потребители, но за месец.

Понякога най-лудите идеи се оказват най-добрите. Малко след като започва като приложение за обмяна на снимки, които след отваряне, изчезват максимум след 10 секунди, Snapchat прави най-добрия си ход и създава опцията My story. Тя позволява на потребителите да публикуват снимки и видео, които изчезват след 24 часа.

Макар и Instagram наскоро да пусна своите stories, това няма да измести силата на Snapchat. Дори и да смяташ, че твоят бизнес няма място в Snapchat, факт е, че тази социална платформа се превръща в много важна част от глобалните маркетингови стратегии.

В следващите редове накратко ти описваме защо и как да интегрираш Snapchat в бизнеса си.

  • Вярвай в младите потребители! Най-активни са младите хора между 18-24 години. А както е известно, те по-лесно се ангажират.
  • Създавай уникално съдържание чрез Snapchat, с което да изненадаш своите последователи.
  • Обичаме да се придържаме към фразата sky is the limit. Затова те съветваме – споделяй съдържание „от кухнята на компанията“ – рождени дни, петък следобед в офиса, фирмени почивки, всичко, което не е подходящо като постоянно съдържание в другите социални мрежи, носи сигурен успех в Snapchat.
  • Споделяй неща в Snapchat по-често, отколкото би го направил в Instagram (поне веднъж на няколко часа особено ако е по време на кампания/или ако се случва събитие – дори на всеки час). По-голямата интензивност на снапчатване ще покачи твоето съдържание в началото на всяко story на потребителя и ще ти даде предимство пред останалите.
  • Комбинирай Snapchat с друга социална мрежа. Чрез колаборация между други профили в социалните мрежи, които да препращат към Snapchat, ще достигнеш до по-голяма популярност.
  • Snapchat гарантира 100% авторско съдържание на споделеното. Видеата и снимките не могат да бъдат свалени и копирани от друго място. Това, което създаваш, е автентично и съответно носи добавена стойност за теб и бизнеса ти.
Сега вече знаеш няколко важни факта за Snapchat и как ползите му могат да бъдат ефективни за бизнеса ти. Ако те терзаят мисли и за други социални мрежи и създаването на съдържание в тях, свържи се с нас на: info@triplepro.bg

Share this post

Comments