Ако още не сте позиционирали бранда си в Twitter, време е да го направите

Защо да използвате Twitter в цялостната си маркетингова стратегия

Twitter е една от най-популярните социални мрежи, в която на ден се появяват по 500 милиона нови туита. Отличава се с лесна навигация и бързина на достигане до голям брой аудотория. От гледната точка на бизнеса, Twitter може да осигури допълнително съдържание и по-голям трафик към сайта. Twitter е интересен с това, че ви кара да селектирате най-интересната информация, която искате да споделите, в рамките на 140 символа. Тъй като разпространението на новини е значително по-бързо, обратната връзка също е с различна, с по-добра интензивност. Много от компаниите искат, но все още не знаят как и защо да използват възможностите на Twitter, затова ви представяме няколко съвета как да позиционирате бранда си в мрежата на Джак Дорси.

  • Оптимизирайте бизнеса си – това е възможно чрез линк към сайта.

  • Туитвайте често, за да не забравят последователите ви за вас и вашия бизнес.

  • Хаштаговете – задължителни! Благодарение на хаштаговете, бизнесът става по-откриваем. Те служат за проследяване на мнението на последователите. Изберете няколко основни хаштага, които представят бизнеса и услугите ви.

  • Търсете пряка връзка с реални хора и компании. Twitter дава възможност за получаване на отговори на директни въпроси/оплаквания. Последвайте хора, лидери на мнение, които смятате, че са във вашата таргет група. Това ще спомогне да намерите нови бизнес партньори.

  • Ретуитвайте и чужди туитове. В Twitter се коментират новините от деня, така има шанс да попаднете сред силните на деня, които да извършат някаква интеракция с вас, което да ви донесе нови последователи. А както знаем – повече последователи, по-голям шанс за достигане всеки път до различна аудитория.

    За да е успешна комуникация в Twitter, е добре тя да бъде включена в цялостната маркетингова стратегия. Следете тенденциите на развитие на социалната мрежа и адаптирайте съдържанието си спрямо промените в нея. Съвсем скоро например в социалната мрежа ще се появят стикерите. Използвайте ги, за да споделяте това, което правите, какво ви предстои, да представите нова промоция на услуга или да подкрепите кауза. Поставянето на стикер дава възможност това, което сте туитнали, да стане по-видимо при търсене. Докосването на стикер в определен туит ще ви отведе до нов timeline, където можете да видите за каква тема хората по цял свят използват този стикер. Очаква се тази иновация да стане активна през следващите няколко седмици за IOS и Android.

    Ако все още не сте направили първите си бизнес стъпки в Twitter, или се нуждаете от помощ, за да затвърдите присъствието си в социалната мрежа, свържете се с нас на info@triplepro.bg

    Share this post

    Comments